REKLAMA
Znaleziono 2665 wyników
Wielki terminal T5 w Gdańsku wesprze morską energetykę wiatrowąartykuł
Pokaż artykuł
Wielki terminal T5 w Gdańsku wesprze morską energetykę wiatrową
Spółka Ocean Winds oraz należąca do PGE i Ørsted spółka Elektrownia Wiatrowa Baltica-2 podpisały umowę rezerwacyjną, która umożliwi wykorzystanie terminala T5 do budowy morskiej farmy wiatrowej BC-Wind z portfela Ocean Winds. Elektrownia Wiatrowa Baltica-2, która buduje morską farmę wiatrową Baltica 2, będzie dzierżawić przestrzeń portową w Gdańsku. Na powierzchni ponad 21 hektarów powstanie terminal instalacyjny T5. Zostanie on wykorzystany na etapie instalacji turbin dla projektu Baltica 2 w 2027 roku.
[Wrocław] V etap Promenad Wrocławskich już w sprzedażyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] V etap Promenad Wrocławskich już w sprzedaży
Prawie 200 mieszkań o zróżnicowanym metrażu (od 29 do 92 m kw.) jest już w ofercie sprzedaży Vantage...
[Wrocław] Dzień otwarty Angel River. Zobacz z bliska, jak powstaje apartamentowiec nad rzekąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dzień otwarty Angel River. Zobacz z bliska, jak powstaje apartamentowiec nad rzeką
W sobotę 10 grudnia przy ulicy Walońskiej będzie można obejrzeć plac budowy Angel River, czyli proje...
[Wrocław] Angel River będzie mocno otwarte na rzekę [WYWIAD]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Angel River będzie mocno otwarte na rzekę [WYWIAD]
Natalia Sawicka, dyrektor sprzedaży i marketingu Angel River, w rozmowie z portalem InvestMap.pl opo...
Końcowy etap budowy Morskiego Terminalu Przeładunkowego Grupy ORLEN w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Końcowy etap budowy Morskiego Terminalu Przeładunkowego Grupy ORLEN w Gdańsku
ORLEN zakończył montaż ośmiu zautomatyzowanych ramion nalewczych, o masie około 18 ton każde, które posłużą do przeładunku surowców i produktów między statkami i instalacjami rafinerii w Gdańsku. To kluczowy etap inwestycji Grupy ORLEN – budowy Morskiego Terminalu Przeładunkowego na Martwej Wiśle. Zaawansowanie realizacji tego projektu przekroczyło już 75 procent.
Kolejna wielka i ważna inwestycja w Porcie Gdańskartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka i ważna inwestycja w Porcie Gdańsk
Największy polski port morski - Port Gdańsk - konsekwentnie inwestuje w swój rozwój i możliwości przeładunkowe. W porcie przebudowane zostanie Nabrzeże Węglowe na długości 540 metrów.
Kolejny krok w kierunku budowy terminala instalacyjnego dla MEW w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok w kierunku budowy terminala instalacyjnego dla MEW w Gdańsku
Coraz bliżej rozpoczęcia nowej, wielkiej inwestycji na terenie Portu Gdańsk. Oferta spółki Istrana, będącej własnością Baltic Hub, została wybrana w wyniku postępowania na zalądowienie obszaru morskiego. To kolejny krok na drodze do budowy w Porcie Gdańsk terminalu instalacyjnego dla morskich farm wiatrowych (MEW).
W Ustce powstanie baza serwisowa PGE Baltica  [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Ustce powstanie baza serwisowa PGE Baltica [WIZUALIZACJE]
PGE Baltica wybrał generalnego wykonawcę bazy serwisowej, która powstanie w Ustce, w województwie pomorskim. Została nim wybrana Korporacja Budowlana Doraco, która zaprojektuje w szczegółach i zbuduje nową infrastrukturę portową i budynki w Ustce, które składać się będą na bazę operacyjno-serwisową dla morskich farm wiatrowych.
Ta inwestycja w Polsce zdenerwowała Rosję [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Ta inwestycja w Polsce zdenerwowała Rosję [FILMY]
W Polsce realizowana jest inwestycja, która mocno drażniła i nadal drażni Rosję. Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
Ta inwestycja w Polsce zdenerwowała Rosję. Trwa realizacja przekopu przez Mierzeję Wiślaną [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Ta inwestycja w Polsce zdenerwowała Rosję. Trwa realizacja przekopu przez Mierzeję Wiślaną [FILMY]
Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
Ta wielka inwestycja w Polsce, drażniąca Putina i Rosję kosztowała 2 mld zł. Co dalej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Ta wielka inwestycja w Polsce, drażniąca Putina i Rosję kosztowała 2 mld zł. Co dalej? [FILMY]
Minęły trzy lata od otwarcia Kanału Żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną, a port w Elblągu wciąż nie obsługuje większych jednostek. Choć inwestycja miała uniezależnić Polskę od rosyjskich wpływów i kosztowała już ponad 2 miliardy złotych, jej ekonomiczna zasadność nadal budzi kontrowersje. Urząd Morski w Gdyni zapewnia, że zmiany są w drodze – a dokończenie toru wodnego ma nadać projektowi realny sens.
Za ok 1,2 miliarda złotych w Gdańsku powstaje wielki terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Za ok 1,2 miliarda złotych w Gdańsku powstaje wielki terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [FILM]
Na terenie terminala kontenerowego Baltic Hub w Gdańsku postępują prace przy budowie terminala T5. Inwestycja o powierzchni około 21 hektarów w pierwszym etapie wykorzystywana będzie jako baza do instalacji morskich turbin wiatrowych dla Polskich Farm Wiatrowych na Bałtyku. Projekt prowadzony jest na zlecenie spółki Istrana, a współfinansowany przez Polski Fundusz Rozwoju. Na placu budowy widać już konkretne efekty – zakończono większość prac kafarowych, trwa montaż kotew klapowych oraz zintensyfikowane prace związane z zalądowieniem terminala.
Za ok 1,2 miliarda złotych w Gdańsku powstaje T5 - terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za ok 1,2 miliarda złotych w Gdańsku powstaje T5 - terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [FILMY]
Na terenie terminala kontenerowego Baltic Hub w Gdańsku postępują prace przy budowie terminala T5. Inwestycja o powierzchni około 21 hektarów w pierwszym etapie wykorzystywana będzie jako baza do instalacji morskich turbin wiatrowych dla Polskich Farm Wiatrowych na Bałtyku. Projekt prowadzony jest na zlecenie spółki Istrana, a współfinansowany przez Polski Fundusz Rozwoju. Na placu budowy widać już konkretne efekty – zakończono większość prac kafarowych, trwa montaż kotew klapowych oraz zintensyfikowane prace związane z zalądowieniem terminala.
[Wrocław] Restauracja "Barka Tumska" przy hotelu "Tumski"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Restauracja "Barka Tumska" przy hotelu "Tumski"
Wrocław, Śródmieście
[Wrocław] Tak może zmienić się kwartał na Przedmieściu Oławskim. Są wyniki konkursu [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Tak może zmienić się kwartał na Przedmieściu Oławskim. Są wyniki konkursu [WIZUALIZACJE]
Znamy już wyniki konkursu na koncepcję zagospodarowania kwartału pomiędzy ulicą Traugutta, Żabią Ści...
Trwa budowa nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku. Inwestycja jest warta 450 mln euro [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku. Inwestycja jest warta 450 mln euro [FILMY + WIZUALIZACJE]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje wielki terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje wielki terminal instalacyjny dla morskich elektrowni wiatrowych [ZDJĘCIA]
Grupa NDI realizuje kontrakt na obszarze Terminala Kontenerowego Baltic Hub w Gdańsku. Budowa obejmuje wykonanie głębokowodnego Terminala T5, realizowanego na zlecenie spółki Istrana, spółki celowej Polskiego Funduszu Rozwoju
W Gdańsku kosztem 450 mln euro powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku kosztem 450 mln euro powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Baltic Hub: W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal  [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Baltic Hub: W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Polsce trwa realizacja inwestycji, która mocno drażniła i drażni Rosję [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Polsce trwa realizacja inwestycji, która mocno drażniła i drażni Rosję [FILMY]
W Polsce realizowana jest inwestycja, która mocno drażniła i nadal drażni Rosję. Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
REKLAMA